lørdag, oktober 27, 2007

Vadsø skyline

Den er ganske fin på avstand, denne byen. Og takka vera den nedlagte sildoljefabrikken og Hurtigruta som kjem inn om morgonen, så blir det liksom litt skikkeleg bypreg over himmelsilhouetten.
Hurtigruta, ja. Ho har eg alltid lyst til å reise med når eg ser ho om morgonen. I staden for å dra på jobb, kunne me ha site på Hurtigruta og tatt ein finare frukost. Og liksom forsvunne litt frå det daglege.
Men, nei. Det blei nok jobb den dagen òg.
(Og som de ser, har eg fått meg nytt kamera. Nå blir det ikkje lenger berre blasse mobiltelefonbilete i bloggen. kameraet har ein kraftig zoom. Så eg nestan ser inn til frukostetande hurtigruteturistar).

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei kjæresten min:)
Ja en dag må vi bare gjøre det..Hive oss på hurtigruta og spise en god frokost. Det er jo en stund siden vi tok en tur med henne..

09 november, 2007 13:08  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Den er grei, "anonym".

09 november, 2007 13:54  
Blogger AtelierHannahB said...

He he jaaaaa. he he

09 november, 2007 14:01  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.