tirsdag, mai 01, 2007

System i musikken


Stereoanlegget og cd-ane er på plass i det nye huset. Då er jo det meste klart.
Som med dei fleste menn, har eg eit spesielt forhold til musikken og filmane mine. Det er vel det einaste eg har eit system på. Lp-plater, cd-ar, dvd-ar og videoar er plassert i tematisk og alfabetisk rekkefølge.
Men nå er det slik at min kjære òg har musikk. Og ein ide om å blanda cd-ane blei lufta.

Eg stod og såg på nokre av dei andre cd-ane. Mykje bra. David Bowie. The Doors.
Og så var det Barry White.. Og det var Egil Fylling med visdom frå fortida... Og det var panfløyter....
De skal vita at eg gjorde eit ærleg forsøk på å blanda. Men eg klarte det berre ikkje. Og så la eg til slutt dei andre cd-ane diskret i ei anna hylle.

2 Comments:

Blogger Doriz Jeltzin said...

Har dere buksene deres i samme skuff også??

06 mai, 2007 02:16  
Anonymous Anonym said...

Nå, nei.

08 mai, 2007 14:45  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.