søndag, september 24, 2006

Den underlege vestlending


Kjenner av og til på meg at folk rundtomkring klør seg i houvdet. Eller ristar på det. I undring over denne merkelege vestlendingen. Og alt han finn på uti hagen sin.
Som i dag. då det blei spadd i ein jordhaug.

Ei årsak til at ting kan virka underleg, er at eg kan vera forferdeleg treg. Har for eksempel hatt jordhaugen liggjande i lang, lang tid. Planen har vore å leggja litt jord rundt huset. Av ymse årsaker.
Men jorda har blitt liggjande i haugen. Inntil i dag.
I dag fekk eg det over meg. At nå skulle det skje. Så eg spadde i veg.
Og folk rundtomkring rista sannsynlegvis på hovudet. Over at det blir gravd i jorda så seint på året.

Når så jordgraviga var ferdig, så tenkte eg at;
-skitt au. Eg tar sjangsen på å hiva litt plenfrø over jorda òg. Det kan jo henda at det blir ein knallforsinka vinter i år.
I det eg byrja å hiva ut frøa, så fekk eg ei slik "ut-av-kroppen" oppleving. Eg såg meg sjølv utanfrå. Kor vanvittig dumt det såg ut. At ein kar hiv plenfrø i slutten av september. Og eg følte at minst tusen par auge stirra på meg frå diverse vindauge.

Og i kveld kom nådestøyten.
Medan eg sat ved vindauget og funderte litt, så kikka eg ut i mørket og bort på ein lyktestolpe.
Under lykta kunne eg tydeleg sjå eit vannrett, kvitt snødrev.
Det betyr at det definitivt ikkje blir noko forsinka vinter, nei.
Synes eg svakt kan høyra at folk rundtomkring sit og humrar over....kaffekoppen.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Såfremt du ikke får en "indian summer" så går det normalt helt bra.

Frøene vil ikke begynne å spire før det blir en viss temp i jorden og dermed
vil du nok få en svært tidlig spiring neste vår.

25 september, 2006 12:06  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

.............ja, det var det eg visste..........

26 september, 2006 14:37  
Anonymous Anonym said...

ja ja vestlendingene kan da være noen rare skapninger, men gode er de...og har de ikke mening med alt da...
mvh
vestlendingen

29 september, 2006 23:05  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.