tirsdag, juli 04, 2006

Teltfestivalen 2006


Etter å ha opplevd Skiippagurrafestivalen frå alle kantar, kom eg på ein glimrande forretningside.
Det er å arrangera ein teltfestival. Unge (særleg dei som er evig unge) frå fjern og nær blir invitert til å ta med teltet sitt og setja det opp på eit inngjerda jordstykke.
For dette kan dei betala 750 kroner for ei helg. Alle kan sitja rundt båla og festa så mykje dei orkar, medan Shakira dunkar frå ein ghettoblaster i nærleiken.

Har etter fleire års festivalopplevingar i Finnmark erfart at det er dette dei fleste eigentleg vil. Betala mange hundrelappar for å treffa gamle og nye kjente, og festa med dei rundt eit leirbål.
Med eit slikt opplegg har arrangøren så og sei ingen utgifter til musikkgrupper og diverse. Dei vil i grunnen få eit kraftig overskot.

Under Skiippagurrafestivalen var det mykje bra musikk å høyra. Arrangørane har gjort ein imponerande innsats for å bringa kultur til folket.
Til glede for alle som orka å letta på stompen og ta ein rusletur bort til scenen.

Ja, det var nå slike tankar eg hadde, då eg til slutt la meg på ryggen i ein lavvu. Og høyrde Shakira dunka frå ein ghettoblaster ein stad i nærleiken.

1 Comments:

Blogger kysten said...

Jeg er så enig så enig... Mye bra musikk nede på stranda, men de var mye Skiipagurra babylon på campen. Fri og bevare meg...

06 juli, 2006 12:54  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.