lørdag, mai 13, 2006

O fryd, o glede...


Yupp, yupp.
Slik går nå dagane her...

5 Comments:

Blogger kysten said...

Og jeg som trudde jeg lengta tilbake. Hadde visst glemt maimånedens lunefulle faenskap.

14 mai, 2006 13:17  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Det er ikkje for ingenting at me er i nærleiken av Ultima Thule.

14 mai, 2006 19:21  
Anonymous Anonym said...

Eg har studert Varangertankar eit par månader, og lurt fælt på kva for ein kar det er som bur i Vadsø og som har slike gode kunnskapar om Halsnøy. Sidan eg sjølv er halsnøybu, og svigerson min er frå Vadsø, er vel dette berre naturlege grublerier. I dag vart det slutt på tvilen, det har gått opp for meg kven det er som gjev til kjenne så mange filosofiske tankar. Nemleg ein skriveflink kar som eg hugsar frå tidlegare år på Halsnøy. Kanskje du hugsar meg òg, kven veit?

22 mai, 2006 10:49  
Blogger Ragnhild said...

Hei! Ikkje bekymra deg du! Her på island er det også svinekaldt, 0 grader og ufyseleg vind og snø i lufta, fysj og æsj! Eg går forsatt med kne-langt skjørt og tynn frakk, for eg nektar vinteren å komma tilbake! hihi

22 mai, 2006 13:13  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Skjøna kven du er når eg såg namnet ditt, ja, Arneg.
Visste ikkje om den Halsnøy-sida di frå før. Skal byrja å lesa den meir nå.

Det er bra, Ragnhild.
Det beste er å sjå han (altså vinteren) inn i kvitauget....med knelangt skjørt. Men sjølv trur eg at eg held på stillongsen.

25 mai, 2006 10:49  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.