fredag, mars 03, 2006

Kvinneleg logikk til sjøs


Var på Hurtigruta om dagen. Det er ganske flott. Få seg ein tur over fjorden til Kirkenes. Innta ein betre frukost. Kikka på turistane.
Under frukosten kom dette kvinnelege spørsmålet;
-Styrbord, er det til høgre eller venstre?
Og som den vante sjømann svara eg at det er til høgre. For baugen, vel og merka.
-Å, ja, men då hadde eg rett, konstaterte ho letta.
-Ja, kven var det som hadde feil då, spurte eg.
-Nei, eg sat nå berre og diskuterte med meg sjølv, svara ho.

5 Comments:

Blogger othilie said...

Er det å forstå som at menn aldri har en liten samtale på gang i sitt eget hode? Eller at de aldri gir uttrykk for at de har det?

06 mars, 2006 10:06  
Anonymous Anonym said...

Åhhh... er det ikke DEILIG å ha rett??! ;-) Når jeg og meg diskuterer, så er det så flott å oppdage at en av oss vinner stadig vekk. He, he. Det er et skikkelig boost for selvtilliten, skal jeg si deg. Ikke rart det var hurtigrutelykke på Varangerfjorden!

06 mars, 2006 15:32  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Du veit vel at det stort sett er tomt hos oss menn, Othilie?
(http://varangertankar.blogspot.com/2005/11/nr-ein-mann-tenkjer-ingenting.html)
Ja, synes det er veldig sjarmerande med slik kvinneleg tanke-diskusjon-som-endar-med-rett, Jubel.

06 mars, 2006 16:10  
Blogger othilie said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

12 mars, 2006 23:01  
Blogger othilie said...

Nå, jeg aner konturene av en interessant underdstrøm hos en del menn så jeg kjøper det ikke helt, det at det er tomt. Heldigvis. Fy fader så kjipt det ville vært! TOMT! Tru'kje nå på de'! Kun en myte som gagner menn og derfor forsøkes implementert blandt kvinner...og en del menn...

12 mars, 2006 23:03  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.