mandag, desember 26, 2005

...og det var den dagen...


I den mørkaste tida, med omlag ein time med skumringslys om dagen, er det lett å gå glipp av det vesle som minner om dag.
Eller for å sei det slik; Nå når det er ferie er det lett for å sova bort heile dagslyset. Det skal ikkje så mykje til.

Vakna i dag av ein stor flokk med kråker som skreik og kryssa soveromsvindauget mitt. Trur det må ha vore i ellevetida.
Så var dei borte og då var det ikkje så mykje meir å sjå der ute.
Og når eg vakna igjen, var det i alle fall ikkje mykje å sjå. Anna enn mørke.
Så der gjekk den dagen...

4 Comments:

Blogger room217 said...

Jeg kjenner meg som Olav Åsteson, som la seg på julaften og "sterkan svevnen fekk". Han sov i tretten dager, slik man kan lese i Draumkvedet. Jeg merker at dersom jeg har fri en dag og ikke noe spesielt fore, så må jeg passe meg for å ikke sove bort hele dagen. Håper julen på nordsiden har vært like fin som her!

26 desember, 2005 17:14  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Ikkje så verst. Driv og symjer i ribbefett og anna fludium når eg ikkje søv. Og slik er det vel hos deg òg?

26 desember, 2005 17:27  
Blogger room217 said...

Joda, rikelig med ribbe og denslags. Og det jeg har sverget vekk av alkohol tar jeg igjen med kraftige doser sirupsnipper, gløgg og kongerøkelse. En fin feiring, vil jeg si.

26 desember, 2005 18:36  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Mm...
Då må det ha vore ein torsdag eg var i Trondheim sist. For då var eg ganske imponert over finværet der.
Lenger nord kan det jo vera snakk om sekundar...

27 desember, 2005 13:08  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.