lørdag, desember 10, 2005

Magiske bøker


På bruktbutikken "Det Hvite Hus" i Vadsø har dei ei stor avdeling med gamle bøker.
Det er eit aldri så lite skattkammer når ein berre kikkar litt nøye etter.

Ein kamerat av meg er stadig inne der og kikkar. Traff han ein dag medan han vandra mellom bokreolane.
Sjølv var eg komen for å kjøpa meg eit lite bord.
Visste det stod eit i bokavdelinga som passa meg.

Akkurat i det eg bøygde meg ned for å løfta opp bordet kom eg til å sjå rett fram i den eine bokhylla. Og kva anna enn ei eldgammal salmebok stod der, rett framfor meg, mellom andre permar.
Sidan eg er ein ivrig samlar av salmar (salmar av samlar), har etterkvart ei stor salmesamling (samlesalming) heime, blei kameraten og eg raskt enige om at dette måtte vera ein magisk augneblink.
Det var som om salmeboka hadde kommunisert med meg. Ville at eg skulle koma og plukka den opp. Akkurat der og då.

Så gripen av den lett religiøse stemninga i bokavdelinga, gjekk kameraten min resolutt fram til ei hylle, bøygde seg fram og plukka ut ei tilfeldig bok, opna den på ei tilfeldig side og la peikefingeren på ei tilfeldig linje.
Så leste han høgt der fingeren hans peika;

"Og mot ham åpenbarte det seg to overdådig store bryster..."

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.