søndag, september 18, 2005

Gulrotdrink hos Gandalf


Var og feira geburtsdag hos ”Gandalf” igjen i helga. Dette er femte gong han feirer 30 års dag, fortel han.
Han som feirer på hobbitmåten; Der geburtsdagsbarnet deler ut gåver til gjestene. Han som ikkje på nokon (kroppsleg) måte liknar på ein hobbit, men som i alt sitt vesen er svært lik Gandalf. (Dette har eg fortalt om før. Men ei god historie kan jo forteljast fleire gonger.)
Men denne gong kunne han avsløra at han innerst inne ynskte at hans tradisjon blei fulgt opp av alle andre. Og akkurat det har eg ikkje tenkt på. Ingen andre gjester heller, trur eg.

”Gandalf” er uansett ein svært gavmild mann. Han diska opp med store mengder mat og drikke. Og i god ytreby-tradisjon (innbiller meg i alle fall at det er ein god ytreby-tradisjon) kunne dei i huset tilby diverse mat som dei har dyrka sjølve. For eksempel paprika og chili som har hatt eit godt liv i kjøkkenvindauget deira.
Og ein velkomstdrink med gulrotparaply. Der paraplyen var henta frå hagen.
Ingenting gleder mitt hjarte meir enn å få slike gåver.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Takk for hyggelege ord...
Du gløymde forresten å ta med gåvene dine, så du får komma innom å henta dei ein gong det passar...

"Gandalf"

18 september, 2005 16:01  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Yes will do.

18 september, 2005 22:01  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.