onsdag, august 24, 2005

Spectacular spectaculous!

Det veldig vekslande været, med kraftige, mørke tordenskyer, styrtande regnskyll og plutselege solgløtt gir slike spektakulære syn ein onsdags ettermiddag. Regnbogen strålte 180 grader. Så klar og stor var den, at kameraet ikkje klarte å fanga inn heile.
Men eit syn var den. For både menneske og dyr.
Same kor ein snudde seg, var himmelen spektakulær.
...Tittelen er forresten henta frå ein av mine favorittfilmar; Moulin Rouge. Spektakulær den òg...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det spektakulære er på mange måter fraværende midt i Oslo sentrum. Nord-Norge er på sitt aller flotteste når det går mot høst og mørkere tider. Savner det. Nydelige bilder...




Og så var det en ting til som jeg har vært oppmerksom på leeenge men ikke sagt noe om. Linken til "Othilies verden" har aldri fungert fordi URL'en har en / for mye. I tillegg så er det streng tatt ikke der...hun bor... Ok da, JEG bor. Føles utrolig teit og selvopptatt å si det her.På det punktet er jeg en smule sjenert. (De som har møtt meg vil forøvrig aldri finne på å ta det ordet i bruk om meg.) Jeg bor på http;//www.othiliesverden.blogspot.com Kunne du fikset det? Vær så snill? Ha en god helg;-)

Othilie

26 august, 2005 13:24  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Klart det, Othilie! Så flott at du er i skrivinga! Trudde du framleis hadde ferie. Så nå kan eg jo følgja med på Tigerstaden òg.

27 august, 2005 11:18  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.