mandag, mai 23, 2005

Ung fotograf

ung himmel
Dette er eit av dei første bileta tatt av sønnen min. Han har nemleg fått seg digitalkamera. Og himmelen over Varanger fanga merksemda hans med ein gong.
ung fotograf
Biletet hans går nærast i eitt med bakgrunnen på bloggen min.

Det neste biletet han tok er av steinane som ligg ved Vadsø og Nesseby kommunar. Merke etter der sjøen ein gong var. Då istida var over heva landet seg og etterlot seg mange sjømerke oppover i terrenget.
ung sjømerke
Og det siste biletet hans er tatt ved Isvann, ein stad kor mange tar ein utflukt når det er tid.
Flott debut av den unge fotografen, kva?
(Ja, kor har han det frå, skal de spørja då...)
ung isvann

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Flotte bilder! :-) Som far, så sønn! Tror den sønnen din må være på omtrent samme alder som min egen... Jeg synes gutter i den alderen er flotte - spennende mennesker det er fint å kjenne. De har mange kloke tanker og et overraskende reflektert syn på livet. Hils ham og si at jeg håper å se flere av hans bilder her inne! Nydelig blikk fra Finnmark!!

23 mai, 2005 22:12  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Skal helsa til han.

24 mai, 2005 15:13  
Blogger Herr W said...

min ny komfirmerte søster fikk kamera i gave i helga;
kreative leker er dog best!

24 mai, 2005 21:55  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Heilt enig herr dr.
Og du har fatta poenget, Laura.

25 mai, 2005 14:26  
Anonymous Anonym said...

Jeg har akkurat funnet din side, og syns, at den er flott. Jeg er fra Finland, men har jobbet en del i Finnmark. Jeg ser at du har et evne å formidle til dine lesere noe om det som er fint og verdifull der. Og bilder er fine.
Har ikke enda en egen blog, men kanske begynner jeg en snart, får se...

26 mai, 2005 15:03  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Det var hyggjeleg. Du får gi beskjed når du har laga deg blogg, så me får sjå den (på norsk?) Og så får du ta ein tur nordover igjen. Det er god plass til fleire finlendarar og anna godtfolk.

26 mai, 2005 16:42  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.