torsdag, mai 05, 2005

Made by Skiklubben

Dugnad
I morgon, fredag skal det stå klar ein ny butikk i Vadsø. Og den er laga av skiklubben. Fedre og mødre til håpefulle skitalent har stått på i 90 for å bli ferdig med dugnadsarbeidet.
Min innsats er nå sånn ymse. Er så lite praktisk anlagt. Så eg står der, klør meg i hovudet og håpar at nokon skal fortelja meg kva eg skal gjera.

I kaffepausane sit fedrene og diskuterer siste nytt innan skipreparering. Mange av dei legg ned ein masse tid og pengar på å få til den beste glien på skia til sønner og døtre.
Og eg sit taus med kaffekoppen min og forstår null og niks. Eg kjem nok ikkje langt med vindanorakk, blå swix og klister i dette miljøet.

Butikken som snart skal stå ferdig er ein ny klesforreting. Har inntrykk av at det snart berre er klesforretningar og frisørar i denne byen.
Men det er nå greit. For skiklubben tener vel godt med dette dugnadsarbeidet. Og innsatsen og iversen som alle foreldra legg ned er berre imponerande.

2 Comments:

Blogger Herr W said...

kjenner vadsø ganske godt, og sitter vel igjen med det samme inntrykket; bare frisører og klesbutikker, og Det hvite hus.

05 mai, 2005 16:01  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

He-he. Ja. I sistnemnde vanker eg ganske ofte. Reine oasen...

05 mai, 2005 16:05  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.