onsdag, mars 30, 2005

With a little help from some friends

smykke



Er ikkje så veldig teknisk begava av meg.
Så når eg i tidlegare feberrus kjøper ein ny bilstereo, kan det by på problem. Som å installera ein moderne stereo i ein gammal bil.

Men når nauda er størst, er kompisane like rundt hjørnet.
Fekk først hjelp av ein til å ordna straumoppkoblinga. Han heiv på seg skuter-dress, ordna til med ledningar og kontaktar og vips så var det lys i spelaren. Hadde eg aldri klart.

Fekk seinare hjelp av andre til å få på plass høgtalarar.
Borte er den gamle kassettspelaren med skrapande lyd og båndsalat.
Vippar inn ein mp3-cd med hundrevis av sangar, og musikken flaumar rundt i den vesle Mazdaen.
Nestan så eg skulle hatt meg ny bil òg...

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.