lørdag, mars 05, 2005

Matrix med gitar

pc med gitar



Brått vakna eg.
Som i Matrix.
Splitter naken (mentalt, altså). Med masse vakker nysnø rundt meg. Og med ein gitar mellom be...hendene.
Herre Jeremias! Kva har skjedd?? Best å sjekka mitt historiske arkiv.
Tumla forvirra inn i huset. Fann bustaden min rydda og vaska!
Og julestjerna var tatt ned!! Allereie!!
Satte på pc-en.
Og fann ein ny blogg. Ny adresse. Ny utsjånad.
Dette betydde berre ein ting: Har kome meg ut av skuggenes dal. Nytt liv. Nye moglegheiter...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Smugleste litt på Olaug Nilssens blog for å dekke behovet for nynorsk...men bare en gang. Det ser bra ut dette her:-) Håper du har "sovet" godt og er klar for dyst!

05 mars, 2005 22:36  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Kva er adressa til Olaug Nilssen, Othilie?
Du har vel forresten ikkje tenkt å skriva nynorsk, sjølv forresten? Høyrest ut som om du har litt lyst...
Takk skal du ha, Hjorten.

06 mars, 2005 21:15  
Anonymous Anonym said...

Så det er hit du har tatt veien? :) Jeg fulgte brødsmulene over. ;)

Og jeg kan selvsagt ikke dy meg:

I'm a Barbie girl in a Barbie world.
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere. Imagination, life is your creation.

Sånn bare for å feire flyttingen. ;P
Come on, Barbie, let's go party

07 mars, 2005 18:10  
Anonymous Anonym said...

;-) Joda, jeg skulle gjerne skrevet nynorsk, jeg. Mye av det jeg ønsker å formidle surrer rundt på nynorsk der oppe først men jeg har det som sidemål og jeg ville ikke drømme om å radbrekke nynorsken. Det ville forresten føyd seg fint inn i rekken av de små besynderlige valgene jeg gjør som ofte provoserer, å skifte til nynorsk...noen å tenke på.

Olaug holder til i Skoddeheimen: http://olaug.skoddeheimen.no/ hun er forfatter men det visste du kanskje, så det er en del interessante diskusjoner der.

07 mars, 2005 20:37  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

"Ah, ah, ah, ah...."
Skal nok bombardera sida di, snart, Blixern. Har eit heilt lager. Det kjem brått og uventa.

Skal kikka på sida hennar, Othilie.
Det er ikkje sikkert det hadde blitt så veldig radbrekking. Gjer det dagleg, sjølv.

08 mars, 2005 16:04  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.