fredag, mars 11, 2005

Kjente og "kjære" sangar me ikkje blir kvitt

Tenkte eg skulle gjera merksam på krigen eg har på gang med blant andre bloggaren Blixern.
Me gir kvarandre slike sangar som aldri går ut av hjernen når dei først har satt seg.
Det er reine terroren. Psykologisk krigføring.
Det starta i den gamle bloggen min. Men Blixern har visst ikkje tenkt å gi seg. Så det fortset både her og der.

Må berre åtvara dei som fortset å lesa nå. For nå kjem det ein del sterke tekstar.
Her kjem nemleg alle "hjerne-sangane" utveksla til nå:
(Viss du har fleire, er det berre å posta dei her, i dette horror-showet)

-Varangertankar og dk:
"mai-ia-hii, mai-ia-huu, mai-ia-haa, mai-ia-ha ha"

-Blixern:
""It was the Birmingham Hoe Hey, Hoe hey, now hold on a minute, now that's bullshit! You told me it was a microphone and wanted me to sing in it! "

-Varangertankar:
"Romeo! Romeo! Gudene skal vite at du aldri blir nån Romeo! ROMEOOOOOOOOOO!!!!!"

-Blixern:
"Gummihatt gummihatt, gummigummigummihatt, gummihatt sving, gummihatt gummigummihatt, gummihatt sving gummihatt gummigummihatt- gummigummigummihatt sving!"

-Varangertankar:
"Må, må, må, må må, må skynde meg å gå, gå, gå, gå, gå, gå, slik at jeg kan nå, nå, nå, nå, nå, nå siste bussen hjem."

-Ukjent:
"Voi voi, langt oppi lia, mens jeg venter på kjæresten min! Voi voi, langt oppi lia- når jeg venter på deg."

-Varangertankar:
"Jag trodde englarna fanns. Bara, bara i himmeleeeenn, boe, boe boe bo boeeee"

-Ragnhild:
"En fiskehandler stod bak sin disk, og pakket inn en sleip liten fisk, å kyss meg kyss meg, ropte den ut. kyss meg med din fiskhandler trur. Jeg er en forhekset prinseeeeeesseeee.
og fiskehandleren såg på sin fisk, og løftet opp en sleip liten fiiiisk, med hånden rundt den kald og dvask, klar til å gi den en fiskhandler-smask, jeg er en forhekset prinseeeeeeeeeeeeeessseeee."

-Blixern:
"I'm a Barbie girl in a Barbie world.
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere. Imagination, life is your creation."

-Varangertankar:
"Kvakkkvakkkvakk-kvakkkvakk, neiii, neiii, neiii, neiii. Kvakkkvakkkvakk-kvakk-kvakk, neiii, neiii, neiii, neiii. Kvakk-kvakkkvakk-kvakk-kvakk-kvakkvakk-kvakk-kvakk-kvakk-kvakk.kvakk kvakk.... KVAKKKVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKK!!!!!!!!"

-Blixern:
"Ta en potet! Ta gjerne fire, ta åtte ta alle!
Ja, ta en potet! Stek dem og kok dem og spis gjerne skallet, men ta en potet!

Er du litt lei deg, litt trist og litt trett?
Har du forspist deg, på søtt eller fett?
Sååå,

Ta en potet!...."
(Har ikkje tatt med HEILE teksten, som Blixern har vore så vennleg å postleggja i bloggen min)

5 Comments:

Blogger Lars said...

"Stars shining bright above you
Night breezes seem to whisper "I love you"
Birds singin' in the sycamore tree
Dream a little dream of me..."

Utrolig lite irriterande låt med forbausande god evne til å klistra seg på hjernen. Brukar den ofte til å fordriva diverse møl frå VG-lista som måtte finna på å infisera hjerneborken.

12 mars, 2005 12:39  
Anonymous Anonym said...

På tide med litt vitenskapelig input, i den grad VG kan sies å inneholde sånne ting....

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103242

14 mars, 2005 10:08  
Anonymous Anonym said...

Hihi, it's time to bring out the big guns! MUHAHAHAAAA! ;)

(en liten sang jeg var så heldig å lære i barnehagen sist uke og har hatt på hjernen siden..)

Lille Hasse Hare har en flue på sin nese, lille Hasse Hare har en flue på sin nese, lille Hasse Hare har en flue på sin nese- og vips så fløy den vekk!

Bzz Bzz Bzz..

Lille Hasse Hare har en flue på sitt hode, Lille Hasse Hare har en flue på sitt hode. Lille Hasse Hare har en flue på sitt hode- og vips så fløy den vekk

Bzz Bzz Bzz..

-og slik fortsetter man til man har listet opp hver tenkelig kroppsdel en flue kunne tenkes å sette seg på, nok til å drive enhver stakkar til vanvidd!-

19 mars, 2005 22:56  
Blogger Halvard Mikal Sæbø said...

Hm. VG er vel rette mediet i denne føljetongen, ja.
Og du er jo utømmeleg, Blixern!

Har ein liknande, som kan brukast både i barneselskap og meir vaksenfest, sånn apropos grautfesten eg har skreve om ovanfor;

"Rødgrøt med fløte på, det er så godt å få, rødgrøt med fløte på, er så godt å få.
Det var det siste vers, nå kommer aller siste vers, det lyder så;
Røøødgrøøøt med fløøøøøøte på" osv.osv. ("aller, aller siste vers" m.m.)

20 mars, 2005 09:48  
Anonymous Anonym said...

Og det er MER der det kommer fra! ;P Denne for eksempel, kan holde meg oppe halve natta mens jeg vrir meg i krampetrekninger:

(syngespå særdeles sensuell måte)

Llllllovve! For saail! Apppetizing yyoungg llllovve!

21 mars, 2005 19:47  

Legg inn en kommentar

<< Home

Dersom du klikker på nokre annonser, gir du eit lite bidrag til nettsida.